Робота з батьками

Поради батькам: - надихніть дитину на розповідь про свої шкільні справи. Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, та уважно розмовляйте з дитиною про гімназію. Обов’язково запитуйте дитину про однокласників, справи у класі, шкільні предмети, вчителів; - регулярно розмовляйте з класним керівником своєї дитини про її успішність, поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть, якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем вашої дитини не рідше, ніж раз у два місяці. Під час бесіди виразіть своє прагнення покращити шкільне життя дитини. Якщо між вами та вчителем виникають серйозні розбіжності, докладіть усіх зусиль, щоб мирно розв’язати їх. Інакше ви можете випадково поставити дитину у незручне положення вибору між відданістю вам і повагою до свого вчителя; - не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та заохочень; - дізнайтесь про особливості роботи гімназії. Вам необхідно знати, яке шкільне життя вашої дитини, та бути впевненим, що вона отримує гарну освіту. Відвідуйте всі заходи та зустрічі, які організують для батьків; - допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Встановіть разом із дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні завдання, і слідкуйте за виконанням цих установок. Це допоможе вам сформувати хороші звички до навчання. Продемонструйте свій інтерес до цих завдань та впевніться, що в дитини є все необхідне, щоб виконати їх найкращим чином. Але якщо дитина звертається до вас із питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх; - допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у гімназії. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між її інтересами та предметами. Наприклад: любить фільми – купіть книгу, по якій поставлений фільм, так виникне любов до читання; любить гратися, складати лего – купуйте їй лего, пазли, так виникне інтерес до конструювання та робототехніки. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані у гімназії, у домашній діяльності; - особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі; - якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.


Немає коментарів:

Дописати коментар